Met de trein naar Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Met de trein naar Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Met de trein naar Hue

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

15 Februari 2011 | Vietnam, Hué

Daar ben ik weer..
Eerst wat vragen beantwoorden.
Elkana: Ik heb geprobeerd een school te bekijken maar dat mocht niet. Buiten de school staan bewakers in uniform om mensen tegen te houden. Jammer.

Het vieste dat ik (lekker niet) gegeten heb waren de armen van een inktvisje. Dat leek me niets.

We hebben de afgelopen nacht met de slaaptrein gereist. Dat schiet lekker op. Met 4 mensen in een kleine coupe met 2x2 bedjes. We zaten samen met 2 Zweedse mensen van de Universiteit.

Vandaag hebben we een oud paleis bezocht. Veel lopen en zere voeten.
We gaan nu lekker eten en morgenvroeg met de bus naar Hoi An.
Daar blijven we 3 nachten.

De scooter/brommerlijst: 13 kratten bier en 2 dozen.
Laterrrr

• 16 Februari 2011 - 09:08

Rebekka:

Grappig, een mailtje naar een vriendin begint ook vaak met Hoi An....Nog een bijzondere, speciale bezienswaardigheid in de planning daar? Heerlijk om jullie zo te kunnen volgen!