We gaan weer verder - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu We gaan weer verder - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

We gaan weer verder

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

19 Februari 2011 | Vietnam, Hoi An

Even een update..
Groep 8a: Bedankt voor jullie leuke berichtjes.
Wat fantastisch dat julloe zo meeleven.

Vanavond gaan we op weg naar Na Thrang; met de slaapbus. Ik ben benieuwd; 11 uur in een bus. We vertrekken om 7 uur en komen morgen om 6 uur aan. Ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten. Jullie horen het wel.
Vandaag is Henk naar de kapper geweest. Lachen joh!!! Haar knippen, oren schoonmaken, neusharen knippen en een massage. En dat alles voor 4 $.
Ik ga nu proberen of ik ergens kan douchen. Ga ik tenminste schoon op reis.
Foto's en film kan ik hier niet bijvoegen, dat komt later wel.

Groeten Marjan

  • 19 Februari 2011 - 14:07

    Jenny:

    Ik ben er even lekker voor gaan zitten om jullie reisverslag(en) te lezen. Heerlijk...... Dat fullmoonfestival lijkt me helemaal geweldig om te zien, kan de foto's bijna niet afwachten. Nog heel veel plezier!!! Hé knapste man van Zwolle, viel er nog wat te knippen dan? Daar zijn hopelijk ook foto's van???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 37886

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Gambia

08 Februari 2011 - 11 Maart 2011

Vietnam, Cambodja,Thailand

31 Oktober 2023 - 30 November -0001

Italië 2023

Landen bezocht: