De slaapbus en het modderbad - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu De slaapbus en het modderbad - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

De slaapbus en het modderbad

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

20 Februari 2011 | Vietnam, Hanoi

eerst maar eens de slaapbus; Iemand vergeleek het met een rijdende doodskist. Stel je voor een bus met daarin(natuurlijk) de chauffeur en achter hen 3 rijen met slaapstoelen en dat 2 hoog. De achterste stoelen leken meer op bedden en dan 5 naast elkaar.Je kunt niet rechtop zitten. Gelukkig zat/lag er niemand op de middelste stoel; dus hadden we iets meer ruimte. In de bus zit ook een wc-tje. Je kunt er je haast niet in bewegen. Zodra de bus gaat rijden gaat het licht uit. Dus je moet wel gaan slapen; het was pas 7 uur!!! en de bus zou de volgende dag pas om 6 uur aankomen.Het is me meegevallen, maar het was niet de leukste ervaring.
Dat was vandaag wel anders. We hebben de modderbaden in Na Thrang bezocht. Wat zijn wij verwend. Eerst mochten we in een badkuip vol modder gaan zitten; daarna dat in de zon laten opdrogen; toen al die troep er weer afwassen; Daarna 45 minuten in een kruidenmineraalbad en een voetmassage (die werd een totale massage) en afsluiten in een enorm bubbelbad. Geweldig. We kregen er lekker meloen bij en flesjes water.
Een goede dag dus.
Het hotel is minder; wel schoon maar geen raam! Goed morgen gaan we weer verder. Niet naar Dalat, maar met de trein naar Ho Chi Minh.
Groeten

Marjan

• 20 Februari 2011 - 11:59

Hilda:

Hoi zusje,
    Lijkt me geweldig, ploeteren als een varkentje in de modder. Het zal wel goed voor de huid zijn, waarom denk je varkens zo mooi roze blijven!!
    Groetjes xxx

• 21 Februari 2011 - 15:52

Melissa Bokma:

heey marjan als goed met mij wel was ik nou maar bij u want ik hou alltijd van lekker in de modder rollen hahahahaha wij keeken gisteren naar een programma op de tv en ik zag u u zij onee haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx melissa bokma

• 21 Februari 2011 - 16:02

Evelyn:

Hai Marjan! Wat goed om te lezen dat jullie zo genieten. Zo'n slaapbus lijkt me geen pretje, maar die massage en modderbad maakte natuurlijk een boel goed!
    Geniet ervan!
    Liefs, Evelyn