snorkelen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu snorkelen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

snorkelen

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

05 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Gisteren was een regenachtige dag. Het kwam met bakken uit de lucht; dikke onweer. Goed weer om lekker uit te rusten. Ik schaam me om het te moeten zeggen, maar ik was behoorlijk moe van al dat reizen.
De lakens hier worden met iets gewassen waar ik niet tegen kan. Alles kriebelt en prikt dus hebben we gisteren een soort hoes gekocht en afgelopen nacht heb ik fantastisch geslapen in mijn grote groene zak.
Vandaag zijn we met een speedboot op pad geweest. Over zee scheuren en dan een aantal keren stoppen om te snorkelen. Fantastisch!!!
Ik heb meer soorten vissen gezien dan in de aquaria van Richard en Bert tesamen rondzwemmen. Horizontaal en verticaal gestreept; zwart;wit;blauw; groot en klein; noem maar op. Tussendoor kregen we op een bountystrand een heerlijke lunch geserveerd. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Nina, wat is jouw land toch mooi!
De mensen zijn zeer vriendelijk. De computer-, was-,tourverkoop mevrouw noemt ons de hele tijd "darling".
Hier volgt nog even een bericht van Henk voor Gerrit Visser: Het is wel heel aanlokkelijk om hier te blijven; ik denk erover om ook een internetshopje te beginnen.
Groeten...

  • 05 Maart 2011 - 13:37

    Greet:

    henk en marjan, schitterende foto's, krijg er honger van, maar ja hier geen bountylunch in bikini, maar een boterham pindakaas in een grijs nl.
    xx a en g

  • 06 Maart 2011 - 15:33

    Hilda En Neeltje :

    Pas maar op met dat smikkelen en smullen. Het ziet er geweldig uit. Geniet!!!

  • 06 Maart 2011 - 19:54

    Janneke En Marit:

    Schitterend reisverslag. Leuk om te volgen. Wij net terug van wintersport en jullie heerlijk op een bounty-strand. Om op vlieland dit te krijgen maar bounties kopen en mee naar het strand. geniet nog maar lekker van de laatste paar dagen en groetjes van de rest.

  • 11 Maart 2011 - 10:49

    Niqi:

    cool dat je hebt gesnorkelt!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjan

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 37941

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Gambia

08 Februari 2011 - 11 Maart 2011

Vietnam, Cambodja,Thailand

31 Oktober 2023 - 30 November -0001

Italië 2023

Landen bezocht: