olifanten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu olifanten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

olifanten

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

07 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo hier zijn we weer.
Gisteren hebben we een klein stukje jungle gelopen en hebben we een ander strand bezocht.We kwamen eensgezind tot de conclusie dat 'ons strand' toch leuker was en het plekje waar we zitten helemaal goed is.
Vanmiddag hebben we een trip naar het olifantenkamp gemaakt. we hebben daar (net als toen in Chiang Mai) een tocht door de jungle gemaakt zittend in zo'n bankje bovenop dat grote beest; deze keer mocht Henk zelf voor bestuurder spelen. De jongen die voor Sweet Water, zoals de olifant heet, zorgt heeft ons gefotografeerd en gefilmd. Hij vond het helemaal geweldig. Na de rit mochten we de olifanten voeren en daarna gingen in een rij achter een olifant aan die we mochten wassen in een poel. Eerst dachten we: dat water ziet er niet echt fris uit, maar hoe groot is de kans dat we dit weer kunnen meemaken? dus hup, kleren uit en erin.
Nog 1 dag hier en dan gaan we zo zoetjes aan richting Bangkok.
Op woensdag komt Tiam An ons bij de pier ophalen. We zien dan wel hoe het verder gaat.
Tot later..

• 07 Maart 2011 - 12:50

Greet:

wie wast nu wie ???????
    xx a en g

• 09 Maart 2011 - 17:13

Richard En Jenny:

We hebben genoten van de verslagen..
    Die vijf weken zijn omgevlogen. We wensen jullie een goeie reis terug naar huis!!

• 11 Maart 2011 - 10:34

Niqi:

wat leuk dat je daar bent geweest en wel leuk dat je op de olifant kon zitten haha

• 11 Maart 2011 - 10:38

Valerie. :

dat ziet er wel gezeilig ! uit op de oliefant

• 11 Maart 2011 - 10:42

Valerie :

haha zijn jullie nou een oliefant aan het wassen ? dat ziet er wel grappig uit