Afsluiting - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Afsluiting - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Afsluiting

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

12 Maart 2011 | Nederland, Zwolle

We zijn weer thuis!!
Nog even een update. Mijn vorig stukje was geplaatst op het vliegveld van Dubai. We hadden er op dat moment ruim 6 uur vliegen opzitten en nog 7 uur voor de boeg.
Ik kan jullie vertellen dat die 6 uur me erg zwaar waren gevallen. Ik had niet geslapen en was al 25 uur in touw. Jullie kunnen wel snappen dat ik best tegen dat laatste stuk opzag. Maar zoals wel vaker tijdens deze reis kwam er een verrassing op ons pad. Toen wij ons bij de gate meldden met onze vliegtickets werden deze tot onze blijdschap ingewisseld voor tickets voor de bussinessclass!!!
Dat betekent: Een eigen stoel die je in allerlei standen kunt zetten (zelfs ligstand) met ingebouwde massagemogelijkheden. Je wordt verwelkomd met champagne. Heerlijk eten en drinken; niet vanaf plastic maar vanaf porselein; een gedekt tafeltje; echt bestek i.p.v. plastic. Kortom ; totale verwennerij.
Zo geweldig dat we niet eens meer wilden slapen; de vermoeidheid was eensklaps verdwenen. De laatste uren gingen snel voorbij.
Wouter stond ons op Schiphol op te wachten en heeft ons met zijn snelle tuktuk naar Zwolle vervoerd, alwaar Linette klaar stond met koffie en een 'welkom thuis'taart. Remco kwam onverwachts ook binnenzetten en Hilda en Jennie hadden er voor gezorgd dat het huis versierd was met bloemen en dat er soep en broodjes (met allerlei lekkere toestanden) aanwezig waren om de inwendige mens te versterken. Oma, Hilda en Bert kwamen zelf ook. Heerlijk!!!

Ons grote avontuur zit er op. Wat was het goed.
Bedankt voor jullie meeleven en al jullie leuke reacties.
Tot een volgende reis.....

• 13 Maart 2011 - 09:57

Greet:

henk en marjan, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    leuk al die verwennerij in het vliegtuig is toch een extra bijzondere afsluiting. Wat zal het voor jullie wennen worden om weer terug te zijn.
    spreken elkaar gauw.
    xx a en g