Hibiscus House - Reisverslag uit Brufut Manjago, Gambia van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Hibiscus House - Reisverslag uit Brufut Manjago, Gambia van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Hibiscus House

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

18 Februari 2013 | Gambia, Brufut Manjago

Gearriveerd!
Na een vlucht van 7 uur zijn we er dan. Dat zitten in zo'n vliegtuig gaat behoorlijk gauw vervelen. Bovendien gaan alle spieren zeuren.
In Banjul liep alles van een leien dakje. Onze contactpersoon stond er en heeft ons naar Hibiscus House gebracht.
Prachtig is het hier.
We hebben een mooie kamer met een eigen plaatsje, omringd door hibiscus en allerlei andere prachtige bomen en bloemen. De mooiste vogels vliegen af en aan.
Hier kunnen we het wel even volhouden.
Het zwembad is heerlijk en de zon verwarmend.(sorry)
Later meer

• 19 Februari 2013 - 11:56

Jo-an:

hallo lieve juf fijn dat je goed aan gekomen bent veel succes in Gambia veel liefs van jo-an

• 19 Februari 2013 - 12:45

Marianne:

Hoi Marjan,
    Fijn dat jullie het eerste onderdeel goed volbracht hebben. Klinkt prima zoals je het verblijf beschrijft. Hier in Zwolle wel anders, het regent...................
    Top profielfoto trouwens! (of is het bewust beiden zonder hoofd?)