Laatste hele dag - Reisverslag uit Gambia, Sierra Leone van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Laatste hele dag - Reisverslag uit Gambia, Sierra Leone van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Laatste hele dag

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

03 Maart 2013 | Sierra Leone, Gambia

Het zit er bijna op!
Morgen om 11. 20uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht en dan hopen we 's avonds laat weer in Zwolle te arriveren.
Vandaag hebben we heerlijk geluierd.
Henk en ik lagen zeer decadent op een ligbed op het strand onder een rieten parasol.
We hebben bij het zwembad gelunched en na de lunch heb ik een massage gekregen.
Lekker??
Nu wel, maar dat kleine kereltje had enorm sterke handen en daarmee werden al mijn spieren bekneed, geknepen uit elkaar getrokken en weer in vorm gestampd.
Ik moest het, volgens hem,vaker laten doen want alles was 'tensed'.
Ik hoop dat ik morgen nog kan lopen :).
We gaan zo lekker eten en dan niets meer. Lekker slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sierra Leone, Gambia

Gambia

Strand, rivier, strand.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2013

Laatste hele dag

02 Maart 2013

Dag 2 Lemon Creek

01 Maart 2013

Lemon Creek Hotel

28 Februari 2013

Toch nog Sandele

27 Februari 2013

Sandele
Marjan

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 2904
Totaal aantal bezoekers 37933

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Gambia

08 Februari 2011 - 11 Maart 2011

Vietnam, Cambodja,Thailand

31 Oktober 2023 - 30 November -0001

Italië 2023

Landen bezocht: