ZON !!!!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu ZON !!!!! - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

ZON !!!!!

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

16 Februari 2011 | Vietnam, Hoi An

Hij is er... de zon. Vanmorgen zijn we om 8 uur vanuit Hue met de bus naar Hoi An vertrokken. De reis viel erg mee. Gezellig zitten kletsen met een meisje uit Nederland die al 8 maanden op pad is. Ze blijkt vlakbij Wouter in Den Haag te wonen. Hoezo een grote wereld!!
We waren om 12 uur in Hoi An.De eigenwijze Knigges dachten wel even naar hun hotel te lopen. Dat viel vies tegen. Het bleek een eiland verder te liggen dan we dachten; dus geen brug te ver maar verder,
Het hotel is duidelijk een trapje hoger en we hebben die prijs nog verder opgedreven door te upgraden naar een kamer met balkon (Je snapt Rebekka wel waarom dat prettiger is).
Een glaasje drinken op je balkon is met dit weer veel gezelliger.
Ik heb al even in het zwembad geploeterd en me heerlijk in de zon op laten drogen (kijken jullie al scheel van jaloezie? ha, ha)
We hebben fietsen gehuurd om de omgeving wat te verkennen.
Vanavond is het "full moon festival" . Ben benieuwd. Er hangen overal grote lampionnen en in het water drijven gekleurde dierfiguren.
Jullie horen morgen wel hoe het was.
Scooterlijst: 20 tapijten

Leuk dat iedereen zo reageert, behalve onze eigen kids dan.

• 16 Februari 2011 - 13:08

Linette:

tja, sommige kinderen hebben het nou eenmaal zo druk met uni, oma, oma;s belasting, brigitte kaandorp:P

• 16 Februari 2011 - 18:01

Else:

Ja, ik ben best jaloers op jullie tocht! Maarrre ... niks van aantrekken, gewoon lekker verder genieten :-)
    Wij hadden vandaag ook best lekker weer inclusief zon!!!
    Groetjesssssss

• 16 Februari 2011 - 18:46

Ingrid:

een beetjes (gezond) jaloers zijn wel wel! Wauw wat een geweldige reis maken jullie.
    Hier is het nog steeds "hollands" weer.
    gr.

• 16 Februari 2011 - 21:02

Monique:

Wat leuk om zo je reis te kunnen volgen, ben wel een beetje jaloers. Maar lekker genieten.

Groetjes

• 17 Februari 2011 - 11:38

Bert:

Kan ik daar geen Machinist worden.
    Veel PleZier

• 21 Februari 2011 - 17:06

Toa:

Hier schijnt de zon òòk hoor, maar met bevroren stralen! Pretiig voor achter"t raam...