Effen bijkomen.. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Effen bijkomen.. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Effen bijkomen..

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

18 Februari 2011 | Vietnam, Hoi An

Het fullmoonfestival was geweldig. Overal in de smalle straatjes hingen lampionnen; er was muziek en er werden spelletjes gedaan. vb. Geblinddoekt stenen potjes stukslaan met een stok. De opbrengst was voor een goed doel. Verder waren de enorme gekleurde dieren in de rivier prachtig verlicht en kon iedereen een papieren bloem met een kaarsje erin kopen en als gelukswens op de rivier laten wegdrijven. Sprookjesachtig was het.

Gisteren hebben we gezwommen en gefietst en een aantal historische plaatsen bezocht. Tijdens de fietstocht aan het eind van een dorp kwamen we bij een heel klein pottenbakkerijtje terecht. Een oud omaatje van 80 draaide daar in een handomdraai tig potten en (ik hoopte het stiekem al) ik mocht het ook proberen. Onder veel gelach en met veel hulp van oma heb ik een mooi rond schaaltje gemaakt. jammer dat je het niet kunt meenemen.
Gisteravond na het eten ontmoetten we onze nederlands busreisgenote weer. We hebben samen wat gedronken.
Gezellig. Ik zal vanavond proberen weer wat plaatmateriaal erop te zetten.

• 18 Februari 2011 - 06:34

Marion Pena:

Hoi Marjan! Heh, wat leuk je verslag. Ik had geen idee dat jullie in Vietnam zaten. Leuk dat ik je zo kan volgen. Bedankt! Veel reis plezier. Het zal een enorme belevenis moeten zijn. Geweldig!!

• 18 Februari 2011 - 10:21

Elkana:

is de stad groot?????????

• 18 Februari 2011 - 10:22

Jillis-jan:

wat is het leukste dat je hebt gezien.

Sanne:

Wij zijn nu aan het computeren en toen moesten wij een reisverslag maken voor u dat is echt super leuk om dit te maken
    Nau heeel veel plezier nog en de groeten van Sanne

Tobias:

juf knigge ik ben beniewd
    hoe u fakantsie nu
    is

Niqi:

hooooi, we zitten nu te computeren met school,en naar je reisverslagen aan het bekijken en leezen
    wel leuk dat je dit kan zien we missen jeee.

• 18 Februari 2011 - 10:26

Melissa Bokma:

heey knigge is het daar gezellig ik hoop het wel maar we missen u wel heel erg hoor welk zwembad wast dat dan een leuk zwembad hoe heeten die zwembad dan had je het naar je zin x melissa bokma

Oussama:

juf kniggen heb je je banan al opgegeten van linchoorrrrr

Stan:

alles goed daar.is het lekker weer
    ik zit nu op school op de pc.
    nog een goeie reis .

gr stan

Nathanael:

veel plezier op Reis en maak wat mooie foto,s dan kunnen we die in de klas bekijken hoefen we niet te werken HAHAH

• 18 Februari 2011 - 10:28

Dani:

hoe is het daar hep je nog last van de mini orlog voor die piramide.

• 18 Februari 2011 - 10:28

Oussama:

Wil jr nog wat meer fotos maken en een lang filmpje

• 18 Februari 2011 - 10:29

Valerie.:

was het fullmoonfestival leuk?
    en dat schaaltje moet je maar is laten zien. als je weer in nederland
    nog veel pleizer in vietnam en wat lekker weer :LOL:

• 18 Februari 2011 - 10:29

Nick Groenendijk:

gaat het nog goed ouwe knigge bigge in het buitenland veel plezier verder daar in hoi an vgroetjes nick je beste leerling

Jillis-jan:

zou u het leuk vinden om daar te blijven??????????????????????????????????

Melissa Bokma:

heey juf marjan heeft u het daar naar u zin vast wel wat zijn de mooisten/leukesten dieren die u daar heeft gezien zijn daar wel dieren???????????????????????????????????????????????????????? )melissabokma xxxxxxxxxx

Nathanael:

meuy

• 18 Februari 2011 - 10:32

JILLIS-JAN:

heb je mooie souveniers???????????????????????????????????????

• 18 Februari 2011 - 10:33

Linchor Is Man Jo!..:

jo juf knigge hoe gaat het daar gaat u nog wat foto's en film maken

gedicht
    zon zee water ik wil mij.
    juf kingge zit je nu op de pc.
    dan doe ik ook mee.
    film's foto's doe maar gek dan is oke.
    vuurvlinders zijn ze daar.
    of eet u ze gaar.

doei.................

• 18 Februari 2011 - 10:34

Tobias:

is de stad mooi??????????????????????????????????????????
    houdoom

• 18 Februari 2011 - 10:37

Stefan Lubbrs:

ik hep het gelezen maar ik wau dat ik jou was leker uitslaapen enzo lekker winkelen en ja je ijgen gangetje gaan maar heelaas moet ik gaan vijne vekantie veder doeg groetjes stefan

• 18 Februari 2011 - 10:37

Sharon:

lieve juf
    zo te horen was het leuk.
    de fotos zijn ook heel mooi.
    en je schreef ook dat de zon er ook aan kwam. bij ons schijnt de zon, maar dan word het weer bewolkt.
    en ik wens jullie nog veel reisplezier.
    dikke kus van Sharon

• 18 Februari 2011 - 10:38

DOORNSPEEK:

stuur je gauw een bericht??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• 18 Februari 2011 - 10:39

Jardey:

hoe is het daar mooi of rot weer bij ons is het lekker weer veel plezier vedder groeten jardey

• 18 Februari 2011 - 10:41

Jillis-jan:

ik wens u veel plezier en maak er nog een leuke vakantie van.

• 18 Februari 2011 - 10:42

Tamara Gakes:

heey juf kniggen
    is het daar een beetje leuk.
    hier wel hoor.
    ik heb bijna ook vakantie nog een half dag.
    ik mis je wel hoor
    en de klas vast ook wel
    leuk foto zeg
    ben je al leker bruin geworden
    dikke vette kus van tamara gakes

• 18 Februari 2011 - 10:45

Tamara:

maak er nog super vakantie van

• 18 Februari 2011 - 11:26

Greet:

Jongens wat een geweldige dingen maken jullie mee, wat zullen jullie je ogen uitkijken en genieten, en wij genieten van afstand mee.
    veel liefs
    addy en greet