Met vliegende vaart - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Met vliegende vaart - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Met vliegende vaart

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

26 Februari 2011 | Cambodja, Phnom-Penh

Ik zit nu achter de computer in Villa Langka in Phnom Penh. Om 6 uur aan het ontbijt,want om 6.45 zou men ons komen ophalen voor de boot. 4 mensen uit ons hotel. Daar ging van alles mis. Niemand wist waarheen en wie betalen zou; wij in ieder geval niet. Eindelijk in de taxi...naar de verkeerde pier. Ik weet nu hoe een gestresste fransoos eruit ziet.
Gelukkig ging het verder relaxed en op rolletjes. We hebben het mooiste hotel uit mijn boekje geprobeerd en omdat dat lukte zitten we nu op een prachtige kamer in een prachtig hotel met mooie tuin en zwembad. Ik ben al 2 x wezen poedelen. We hebben kennis gemaakt met een leuk gezin uit Bali en hebben e-mailadressen uitgewisseld. Morgen half 9 zitten we in de bus naar Siem Reap.

• 26 Februari 2011 - 12:45

Nummer 1:

Hoi vakantie gangers,

het heeft even geduurd maar hier dan eindelijk een berichtje vanuit Den Haag.
    Het hele verslag is de revue gepasseerd en ik moet zeggen dat ik best jaloers ben. Ziet er allemaal heel erg gaaf uit en volgens mij zijn jullie naast de verwen dagen ook flink aan het cultuur snuiven.
    We houden jullie terug komst natuurlijk in de gaten en hopen dan het geheel nogmaals in geuren en kleuren door jullie verteld te krijgen.

Tot dan,
    Nummer 1 en 1b

• 27 Februari 2011 - 09:51

Hanneke K.:

Klinkt geweldig allemaal!!! Geniet ervan!!!

• 27 Februari 2011 - 12:06

Betty:

Hier niks geen leker weer, miezer en fris, ook geen zwembad in de tuin.
    Spannend al die onverwachtse acties!
    Super dat je weer wat plaatjes hebt geplaatst maakt dat we het nog meer meebeleven.
    H.gr. J&B