Van Cambodja naar Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Van Cambodja naar Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Van Cambodja naar Thailand.

Door: kniggeoppad

Blijf op de hoogte en volg Marjan

03 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

He zusje, allebei gevallen vrouwen , dus!!!! Ik heb weinig last meer ik heb inderdaad even ge-ijst en getaped, ik hoop dat het met jou ook goed gaat.
Wij hebben gisteren een "georganiseerde" trip van Cambodja naar Koh Chang, Thailand gemaakt. Nou ja georganiseerd? We vertrokken uit Siem Reap om 7.45 uur uit ons hotel en kwamen om 2100 uur op de plaats van bestemming. Zeker de helft van de tijd hebben we zitten wachten op ???? bus, douane,bus,mensen,boot. We waren behoorlijk kapot. We hebben maar wat geboekt bij de boot zodat we een bed zouden hebben en dat was ook precies wat we hadden, niet meer. Vanmorgen zijn we dus eerst maar op zoek gegaan naar ander onderdak. Langs het strand lopen en vragen. Vol, te duur, niet leuk. Gelukkig hebben we iets gevonden. Gezellig en betaalbaar. Natuurlijk zijn we totaal verpest door de pracht van ons vorige onderkomen, maar we zijn nu weer afgedaald. We zitten in een bungalow met prachtig uitzicht.
Vandaag hebben we alleen maar rondom ons onderkomen rondgebanjerd en dat doen we morgen ook.
We hebben heerlijk gebarbecued vanavond. Opeens ging de muziek hard aan en kwamen er vuurdansers. Die jongens draaiden vuurstokken in het rond alsos het niets was.
En ja Elkana: veel mooie meisjes maar geen taibokser gezien. Misschien komt dat nog.
Groeten

zijn daar mooie vrouwen.

• 03 Maart 2011 - 12:40

Nathanael:

we missen je wel!!!
    geniet nog even groetes nathanael

• 04 Maart 2011 - 08:10

Gerrit V:

Hee Henk, kom je nog wel weer ?

• 04 Maart 2011 - 09:14

Nina:

Hey Ko chang!!!

• 11 Maart 2011 - 10:28

Elkana:

die boom met die gleuf erin en met een bordje erop is die boom van een film

• 11 Maart 2011 - 10:40

Valerie :