Lemon Creek Hotel - Reisverslag uit Gambia, Sierra Leone van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Lemon Creek Hotel - Reisverslag uit Gambia, Sierra Leone van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Lemon Creek Hotel

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

01 Maart 2013 | Sierra Leone, Gambia

We zijn weer in de toeristenwereld!
Ik zit het balkon in het zonnetje, met uitzicht op zee en op het strand is een party aan de gang met ongelooflijk harde muziek.
Het is nu half 6, nu maar hopen dat het niet de hele avond doorgaat!
We hebben vanmorgen met weemoed afscheid genomen van Sandele. We werden met een dansje uitgezwaaid (Net als op Vlie, of waren ze blij dat we weg gingen? Nee hoor)

Lemon Creek is ook heel mooi. Prima kamer op de eerste verdieping.
Vanmiddag even een baantje getrokken in het zwembad en aansluitend een lange wandeling op het strand gemaakt. Bij terugkomst weer even een baantje gezwommen in het schone zwembad en dat is maar goed ook want er is geen water om te douchen.

We gaan ergens anders eten; ontlopen we de herrie meteen.
Later verder

• 01 Maart 2013 - 19:51

Marja:

Erg gezellig om dit weer allemaal mee te lezen. Super avontuur en vakantie... het is jullie gegund. Nog een hele fijne tijd en tot gauw.