Het tegenovergestelde van druk. - Reisverslag uit Rimini, Italië van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Het tegenovergestelde van druk. - Reisverslag uit Rimini, Italië van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Het tegenovergestelde van druk.

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

06 December 2023 | Italië, Rimini

Woensdag 6 december,

De reis van Foligno naar Rimini verliep prima. Ik vind het altijd spannend wanneer er een overstap in zit.

In een land waar je de taal haast niet spreekt ben je grotendeels afhankelijk van het voorbereidend onderzoek op internet. Henk tovert meestal alle vertrektijden van bussen e.d. tevoorschijn en onderzoekt wat er in elke stad te doen is. En, lieve lezers, in Rimini is helemaal niets!

In de zomer een vreselijk drukke badplaats maar nu… uitgestorven.

Het uitgezochte hotel, aan het strand, is prachtig.

Lief personeel; mooie ruime lobby; een indoor zwembad; wellness: dat zit allemaal wel snor.

We kregen de sleutel van onze kamer die zich op de 6de verdieping bevond; met een balkon met uitzicht op zee.

Allemaal top, behalve dat er op de gang en in de lift een nare penetrante lucht hing. Nu ben ik ook al niet gek op de 6de verdieping, maar ja dan had ik dat maar moeten regelen.

Wij gingen eerst boodschappen halen en toen we langs de receptie liepen heb ik wel gemeld dat de geur in gang en lift niet lekker was.

Nadat we terugkwamen van het boodschappen doen, kregen we te horen dat we een andere kamer, in een andere vleugel mochten uitzoeken. Dus nu zitten we in een grotere kamer op de eerste verdieping, in het hoofdgebouw met prachtig uitzicht op zee.

Het weer doet niet echt mee, maar gelukkig hebben we het zwembad. Bovendien heb ik mezelf

getrakteerd op een lekkere gezichtsbehandeling.

De ontbijten die hier geserveerd worden zijn fantastisch.Iets waar ik me elke morgen op verheug.Vandaag weer inpakken en morgen naar Venetië. Ik ben benieuwd wat ons daar te wachten staat.

Ik houd je op de hoogte.


  • 06 December 2023 - 18:44

    Rene En Aly:

    Goede reis naar Venetië en veel kijk- en wandelplezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rimini

Marjan

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 38032

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Gambia

08 Februari 2011 - 11 Maart 2011

Vietnam, Cambodja,Thailand

31 Oktober 2023 - 30 November -0001

Italië 2023

Landen bezocht: