Snertweer - Reisverslag uit Milaan, Italië van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu Snertweer - Reisverslag uit Milaan, Italië van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

Snertweer

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

03 November 2023 | Italië, Milaan

3 november

Ik heb begrepen dat het weer in Nederland behoorlijk waardeloos was. Storm. Mensen vertelden me blij te moeten zijn in Italië te verblijven. Deze mensen kan ik uit de droom helpen. Ik heb best wel veel regen gezien, maar hier heeft het gisteren afwisselend geregend en gespoeld. We hebben een plu gekocht en dat terwijl we onze regenjassen met capuchon aan hadden. We waren al bang dat Milaan een misser zou zijn. Best wel veel musea en kerken maar kom er maar eens in met al die lange rijen mensen die ook aan de regen willen ontsnappen. Het was best wel een leuke dag want als je veel niet kunt ga je zoeken naar wat wel kan: eten. En eten kun je in Italië altijd. Verder op tijd naar het hotel en een film kijken.

Vandaag begon net zo nat, maar tegen half 12 scheen de zon. Heerlijk!!

Treinkaartjes voor morgen geregeld. Met een oude tram door Milaan gereden. Een fort bezocht. Weer heerlijk gegeten en rondgelopen door die zonnige stad.

• 03 November 2023 - 19:19

Wouter:

Molto bravi Babo e Mama!

Siamo felice che ti stia divertendo. Il cibo italiano sarà il fulcro di ogni buona visita in Italia.

Ciao,

Wouter