De laatste dagen in Genua - Reisverslag uit Genua, Italië van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Genua - Reisverslag uit Genua, Italië van Marjan Knigge - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Genua

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan

10 November 2023 | Italië, Genua

Het zit er hier bijna op.

Gisteren zijn we het huis niet uit geweest. Het regende verschrikkelijk. Aangezien ik erg verkouden was, vond ik het niet zo erg om met een zakdoek onder mijn neus te wachten tot ik uitgelekt was. We hadden mooi de tijd om onze volgende etappe uit te zoeken.

Morgen vertrekken we met bus en trein naar Livorno. Daar hoor je later wel meer over.

Het gave van onze manier van reizen is dat je de vrijheid hebt om van richting te veranderen. Het lastige is dat je afhankelijk bent van treinrails en buslijnen. Je wilt n.l. niet te lang sjouwen met bepakking.

Maar goed. Onze laatste hele dag begon droog en daar werd in de ochtend ook zon aan toegevoegd.

We hebben al heel veel gezien (zeker niet alles) en besluiten vandaag met de funicolare naar Righi te gaan. Nu heb ik nogal last van hoogtevrees… en dan in een klein kabeltreintje naar boven naar een ‘panoramic view’.

Ik had er een hard hoofd in, maar ik heb het gedaan zonder al te erge bibberbenen.

Het uitzicht was geweldig.

Weer beneden aangekomen zijn we op zoek gegaan naar een lekkere lunchplek.

In het huisje hebben we daarna ingepakt en gerelaxed.

O ja, mijn verkoudheid is een stuk minder.

Laterrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Genua

Marjan

Actief sinds 25 Okt. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 38451

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 04 Maart 2013

Gambia

08 Februari 2011 - 11 Maart 2011

Vietnam, Cambodja,Thailand

31 Oktober 2023 - 30 November -0001

Italië 2023

Landen bezocht: